Polisiye öykülerden oluşma çok iyi bir kitap. Reha Bey'i tebrik ederim. Hem mizahı hem de kanlı vahşi cinayetleri aynı potada eritmeyi başarmış. Ortaya da POYABİR'in Kristal Kelepçe Öykü dalında birinciliği elde etmiş harika bir kitap çıkmış.
Özellikle polislerin kendi aralarındaki atışmalarında bazı yerlerde yüksek sesle kahkaha attığımı hatırlıyorum. Mizahi olarak da çok güzel bir kitaptı. Reha Bey'i tekrar tebrik ediyorum.