Kerem Yavuz

Kerem Yavuz
Kimya Öğretmeni
Lisans
Sinop
1988
21 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar, nedense, taşıdıkları değer konusunda pek tuhaf düşünceler besliyorlar. Alçakgönüllülük taslarlar, ardından, kendilerine söylenmiş bir sözü, bırakın onu, kendi ellerinden çıkmış bir işi beğenmezler, kendi değerleri konusundaki düşüncelerine yaraşır görmezler, sözü söyleyene kızar, yazılarına başka bir adla imza atarlar. Kendini beğenmek içtenliğini, bunu belli etmek tutarlılığını göstermeyenler, aşağılanası yaratıklardır. (...)
Sayfa 109
Kerem Yavuz
Aslında neredeyse çoğu alçakgönüllülüğün altında içten içe kendini beğenmişlik yatmaz mı? Bir işi başardıktan sonra bunu kendin pohpohlayacağına, uygun kişiyi bulup onun üzerinden alçakgönüllülük maskesi altında kendini beğenmişlik taslamaz mı insan? "yok canım daha neler", "yo yoooo abartıyorsun", "elimden geleni yapmaya çalıştım işte" vb bir sürü cümle kalıbını kullanır insan alçakgönüllülüğünü göstermek için, peki bunu derken istemli ya da istemsizce gösterimde olan jest ve mimikler ne diyor acaba?