Sadece bir tesadüf eseri, o nekropolisin sonsuzluğunda tanımadığım tek bir kitapta bütün bir evreni keşfettiysem, on binlercesinin sonsuza kadar keşfedilmeden, unutulmuş halde kalacağını düşünmeden edemiyordum. Milyonlarca terk edilmiş sayfayla, sahibi olmayan evrenler ve ruhlarla çevrili olduğumu hissettim, karanlık bir okyanusa gömülüydüler, bu sırada bu duvarların dışında nabzı atan dünya günden güne, farkına bile varmadan hafızasını kaybediyor, ne çok unutursa kendisini o kadar bilge zannediyordu.