Ama neden
Yetişkin olduysak yetişkin gibi mi davransak? dinlemeyi bilsek, yargıyı bıraksak, şefkati, merhameti, sevgiyi esirgemesek kimseden, ve en önemlisi herkese, her şeye tüm farklılıklara rağmen saygı duysak, ah keşkeee. 😌
1000Kitap
Keşkeee
bir yer bulalım dünyadan uzak...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün cumaaaa,,, bugün çalışmak istemiyorum,,, bugün keyfim yok,,, bugün erken çıksam keşkeee,,,
Keşkeee
Keşke acılar,bizi teğet geçse.
Keşkeee
Seni gördüğüm günü Sevdiğimi unutsam Bir başka dünya bulsam İçinde sen olmasan
Müzik
Keşkeee...
Bir rüya gibiydi seninle olan herşey Yaşadım ve bir daha hiç yaşayamadım Güldüm ve bir daha hiç ağzı dolusu gülmedim Sevdim ve bir daha sevildiğim halde sevemedim Ağladım ama hiç bir omuza başımı koyamadım Küstüm ama daha hiç kimseye küsmedim Özledim çok özledim ama senden başka özlemedim Hayaller kurdum ama hep seninle ümit ettim hep ama belki yine sen diye geleceğe dair planlar yaptım Ama sen olursun diye ben hep seni düşledim güzel yüzlüm dön desem sen dönemezssin Gel desen ben gelemem Bir garip ayrılık oldu saçma Herkes yanındakilerle mutlu Biz aklımızdaki ile suçlu Herkesin yüreğine düşen sevgi Bize düşen ise hasret....