Yetişkin olduysak yetişkin gibi mi davransak? dinlemeyi bilsek, yargıyı bıraksak, şefkati, merhameti, sevgiyi esirgemesek kimseden, ve en önemlisi herkese, her şeye tüm farklılıklara rağmen saygı duysak, ah keşkeee. 😌
Bir rüya gibiydi seninle olan herşey
Yaşadım ve bir daha hiç yaşayamadım
Güldüm ve bir daha hiç ağzı dolusu gülmedim
Sevdim ve bir daha sevildiğim halde sevemedim
Ağladım ama hiç bir omuza başımı koyamadım
Küstüm ama daha hiç kimseye küsmedim
Özledim çok özledim ama senden başka özlemedim
Hayaller kurdum ama hep seninle ümit ettim hep ama belki yine sen diye geleceğe dair planlar yaptım
Ama sen olursun diye ben hep seni düşledim güzel yüzlüm dön desem sen dönemezssin
Gel desen ben gelemem
Bir garip ayrılık oldu saçma
Herkes yanındakilerle mutlu
Biz aklımızdaki ile suçlu
Herkesin yüreğine düşen sevgi
Bize düşen ise hasret....