Keşkeee :)
Öyle bir kapı olmalı ki çalınca, insana hiçbir şey sormadan açsalar: kapının ortasındaki küçük pencereden bakıp da kim o demeseler. Sonra hemen içeri alsalar beni. Ben anlatmak istesem bile, hemen Sustursalar.Biz her şeyi biliyoruz…
Sayfa 667·Kitabı okudu
Alıntı
keşkeee..
Korsanların hep yaptığı gibi, Siz de amaçsız gezenlerden misiniz yoksa?
Felsefe
Reklam
Keşkeee olsa
"Dünyada utanmazların bulunmaması mümkün mü? " Mümkün değil. O halde mümkün olmayan bir şeyi isteme.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Keşkeee
“ Hayat bütün güzelliklerini önüme sermişti sanki. “
Sayfa 132·Kitabı okudu
1000Kitap
Keşkeee
Evet kötü insanların bedenleri ile insan görüntüsünü korudukları halde, ruhlarının nitelik değiştirip hayvanlaştığını söylerken haksız olmadığını anlıyorum. Ama keşke bunların hayvani ve cani ruhları saldırganlaşıp iyi insanlara zarar vermese, bir tek buna izin verilmese!
Sayfa 198·Kitabı okudu
Reklam
Reklam