Beyza

Beyza
@ketamine_
"Vatandaşlarımız gerçekte bizim korktuğumuz kadar dibe batmış değildirler çünkü hiçbir zaman bizim sandığımız kadar yükselememişlerdir ki."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kötülüğün ortadan kaldırılması diye bir şey aslında yoktur."
"... vatandaş olan bireyden de yurtseverlik adına kendi açgözlülüğünü ve tahakküm arzusunu onaylamasını beklediğini hiç utanıp sıkılmaksızın itiraf etmektedir."
Buna inanmayı reddettik biz fakat böyle bir savaş olacaktıysa eğer bunu nasıl tahayyül edebilirdik ki?
"Aman yarabbi, ne zaman bitecek diyen bir ifade vardı ve bununla bu geceyi değil, bu hayatlarını da değil, her şeyi ama her şeyi kastettikleri besbelliydi."