Beyza

Beyza
@ketamine_
"İnsan kendisini kaçak hissettikten sonra hiçbir yerde özgür değildir, içerde ya da dışarda olmuş fark etmez."
Reklam
"Fakat bunun bir sevgi değil, kaçış olduğunun farkındaydı."
"Onların güçlerinin korkunçluğu da bu değil mi zaten; insanın kendi iradesine, kendi inancına rağmen onlara hizmet etmesi değil mi korkunç olan?
"Hepsi bir yalandı, korkularımdan bir kaçıştı. Ben bu sözcüklerle sadece kendimi kandırdım."
"Ve ben istemiyorum. Ben özgürlüğümden başka bir şey istemiyorum."