Beyza

Beyza
@ketamine_
"Tünelin ucunda ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna, er ya da geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendi içimde tutsak olduğumu, diri diri gömüldüğümü nasıl bilebilirlerdi? İmdat çığlığı atmamıştım ki!"
"Battığımın farkındaydım ama gene de batıyordum..."
"Başkalarının savaşının patladığı anda ben kendiminkinde yenilmiştim."
"Hayat çizgilerinin özünde hep bir yara vardır: Terk edilmişlik, ihanet ya da nankörlük."