Beyza

Beyza
@ketamine_
Mutluluk ellerimizden keskin bir ip gibi kayıyordu, avuçlarımızı hemen sımsıkı kapamazsak onu tutamazdık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yanımdayken bütün varlığınla seviyorum seni, yanımda olmadığın zaman da seviyorum. "
"İçimde gömülü olan bazı şeyleri, o gece ona söylerken keşfettim."
"... kendimi bazen kaçış ümidi olmayan bir mahkûm gibi hissetmez miydim?"
"Bir insan kendini anlatırken tarafsızlık, ucu yalana çıkan allı pullu bir yol değil midir? "