Yaşı ilerleyenler gençliklerini özlemle anar, hiçbir şeyin eskisi gibi olmadığından yakınırlar; bu yüzyıllardır böyledir. Tamam, bu doğrudur ama onların kastettiği anlamda değil. Çoğu şey eskiden daha iyi değil, daha kötüydü. Ancak insanların bir şeylerin “eskiden gerçekten nasıl olduğunu” unutması son derece kolaydır.