Kevser

Herkes hayal kurar da yalnızca pek az kişi hayallerini gerçekleştirirse hepimiz korkağız demektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duygular hep vardı ama hep gizlenmek zorundaydı.
"Düşünmemeliyim,hiçbir şey düşünmemeliyim,her şeyin normal olduğuna inanırsam her şey düzelecek."
Lâ tahzen
Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür zamanın bir an kadar yakın, Bir asır kadar uzak olması. Ve bilir misin? Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması.. “Ben”, deyip susması… “Sen”. deyip ağlamaklı olması…
"Dünya çabalarımın değerini bilmeyecektir." dedi kendi kendine.Anlaşılmamaktan gurur duyuyordu çünkü tüm dahiler bu bedeli ödemişti.