Kevser

"Ölüm bilinci bizi daha yoğun yaşamaya yöneltir"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu insanlar yaşamlarının öyle ya da böyle geçmesine izin vermemişler,her türlü zorluk karşısında direnmeyi,çıkış yolu bulmayı başarmışlardı.
Dünya'nın bütün dağlarında,ormanlarında,bir tek yaprağı bile bir başkasının aynısı yaratmamıştır Tanrı.Oysa siz farklı olmayı delilik sayıyorsunuz...
Oysa bazı şeyler vardır ki sırf insanların çoğunluğu öyle olmaları gerektiğine inandığı için yerleşir,normlaşırlar.
Herkesin her konuda fikri vardı,yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan kuşkuları yoktu.Günlerce,gecelerce,haftalarca,yıllarca konuşur dururlar,iyi ya da kötü herhangi bir düşüncenin ancak biri onu uygulamaya koymaya kalktığında var olabileceği gerçeğini göz ardıederlerdi.