Kevser

hiçbir şeye yetişemiyorum kitap okumak için artık zamanı genişletmek istiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu yangından artık Osmanlılar olarak çıkamayız. Çıkarsak ancak Türkler olarak çıkacağız
“Böyle giderse İttihatçılardan da tarihe ‘koca devleti dağıtan adamlar’ olarak bir nam kalacak, korkarım bu çatır çatır kopan dallar Osmanlı ağacında kökde bırakmayacak. Ve böyle giderse, Allah saklasın, bir hükümetin hükümleri bütün bir milletin alnına yapışıp kalacak.”
“Gençlik bilse ihtiyarlık yapabilse”