Sayın başbakan, öyle görünüyor ki, siz de sırf adı var diye ölümün varolduğu inancını paylaşıyorsunuz, eğer nesnelere önceden verilmiş bir ad yoksa nesnelerin de gerçek bir varlık gösteremeyeceği savına benzer bir fikir savunuyorsunuz,
Kelimelerin yerlerini değiştirmek çoğu kez anlamı değiştirmek demektir, fakat bunlar, yani kelimeler, tek tek ele alındıklarında, fiziksel olarak, eğer böyle ifade edebilirsem, geçmişteki hallerini devam ettirirler,
Bildiğimiz gibi, insan soyunda bencil kaprisler, oyalayıcı numaralar, kolay duygusallıklara haince çağrılar, aldatıcı ayartma manevraları hiç eksik olmasa da hayranlık verici feragatlere de yer vardır, bizler bütün bunlarda, övgüye değer bu ve diğer feragat tavırlarında ısrarcı olursak, yaratılışın anıtsal projesindeki kendi küçük payımızı büyüterek gerçekleştirebileceğimizi hala düşünme imkanı bulabiliriz.