Eğer iyiliğin bir nedeni varsa o artık iyilik değildir ; eğer iyiliğin bir sonucu yani ödülü varsa yine iyilik değildir demek ki iyilik , neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Benim bir şey kanıtlamak peşinde olduğumun düşünülmesini istemiyorum. Ben hiçbir şey kanıtlamak istemiyorum, sadece yaşamak istiyorum; kendimden başka hiç kimseye kötülük etmeden yaşamak. Buna hakkım var, değil mi ?