📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Uçabilsen ne yapardın?' diye sordu.
Sırıtarak, 'Bu bir çeşit test sorusu mu?' yazdım.
Bayan V güldü, 'Bence her şeyi çalıştık.'
'Gitmeye korkardım,' diye yazdım.
'Düşmekten mi korkardın?' diye sordum.
'Hayır. Çok iyi hissettirmesinden ve sonra uçup gitmekten.'
Üzerimde ince bir ceket var ama bu sümbülleri bahar olduğuna inandıran, nadir ılık şubat günlerinden biri. Küçük dostları uyarıp, 'Durun! Gelecek hafta kar yağacak. Bir ay daha bekleyin!' demek istiyorum. Ama her yıl erken açan bahar çiçekleri, yılın yağan son karıyla donuyor.