Pandemi ile geçen, dünya çapında sarsıcı bir yılın ardından sağlığın kıymetini şüphesiz ki çok daha iyi anladık... Başta bu dönemde yitirdiklerimiz olmak üzere, sağlığımız için yeri geldiğinde canını bile ortaya koyan sağlık emekçilerinin Tıp Bayramı kutlu olsun!