hayatım boyunca okuduğum en kötü kitap verdiğim paraya asla değmedi ve yazarın pedofili olduğunu düşünüyorum aynen bu sapkın düşünceler açık açık yazılmış kitapta derdanin kısmına gelince beni heyecanlandıran tek nokta oğuz atayın hayatına dahil olması oldu ki daha sonra bu durum da saçma sapan bir hal alıyor milyon tane tesadüf yaşanıyor kitap boyunca derdâ ve derdanin hayatları yine bu tesadüfler sonucu birleşiyor ve iğrenç yaz dizileri gibi bitiyor kitap