Vincent

Vincent
@kinik
İnsanlar bunu istemedi
Elin ...elin değmiş bu mektuba . Teşekkür ederim bana yazmamışsın ama elbette tanıdım yazını değmemiş hiç değişen bir şey olmadı zaten acı bile aynı acı
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalın bir sopayla ölünceye kadar dövülmüştü büyük işkenceler ve acılar .... sonra gitti baktı tanrının dostu olmaktan çıkıp onun yüce yasasının düşmanı olarak gördü burda biryer de üzülmek kaldı