Elin ...elin değmiş bu mektuba . Teşekkür ederim bana yazmamışsın ama elbette tanıdım yazını değmemiş hiç değişen bir şey olmadı zaten acı bile aynı acı
Kalın bir sopayla ölünceye kadar dövülmüştü büyük işkenceler ve acılar .... sonra gitti baktı tanrının dostu olmaktan çıkıp onun yüce yasasının düşmanı olarak gördü burda biryer de üzülmek kaldı