Kader Kiper

Hayatta başarmak için yeteneğin ya da sebebin yoksa, uğraşma boşuna, bir şey olmakla yetin. Sahip olma , sadece ol!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zira aşk iktidarı sever. Bu sebeptendir ki başkalarına ölümüne aşık olabiliriz ama bize ölümüne aşık olanları içten içe küçümser, öteleriz.
İdeal bir dünyada yaşıyor olsak, bu onun hayatı, bize düşmez diyebilirsin. Tarih ve soy mevhumun yoksa, belleğin ve toplumsal sorumluluk duygun yoksa, sadece şimdide yaşıyorsan elbette bunu iddia edebilirsin. Ama sevgili kardeşim sen de pekala biliyorsun ki geçmiş geçip gitmiş bir şey değildir. Geçmiş şimdiki zamanın içinde yaşar ve atalarımız çocuklarımızın içinde nefes alıp verirler…
‘Bana neden kötülük yapmadın?’ sorusu bir cevap içermiyor. | İzdiham
Umutsuz bir durum karşısında umuda sarılmaktan daha vahim, daha aptalca ne olabilirdi ki ?