Çabukk herkeşler işi gücü bırakıp (balık etli) çaybar dağıma baksın.. :d (çok istendi, 2 kişi) Kayseri yağlaması tadında övgülere karşı olmakla birlikte olmuşsa olmuş olmamışsa olmamış demek haklarını gizli tutun. kıps. (İş bu tasarım yapay zeka kullanılarak yapılmış olup fotoğraf tost makinesi ile çekilmiştir.)
Röhaehöhey..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayırlı sabahlar sayın izleyici Bugün programımızda abdestli kapitalizmi konuşuyoruz 50 yaş üstü siyasal islamcı dayılar namaz tam oruç tam vicdan yarım kızına ahlak nöbeti oğluna kredi kartı limiti gündüz ümmet gece ücret profil fotoğrafı cami kubbesi dm kutusu gece kulübü Sorsan ezilmiş Sorsan hor görülmüş Sorsan mağdur ama hep müdür koltuğunda hep ihale masasında hep kaymağın kıvamında yerli ve milli mazlumiyet panoramik cam tavanlı kızın kahkahası haram dayının kaçamağı sır kul hakkı hutbede escort hakkı nakitte sayın izleyici bu bir inanç meselesi değil bu bir fırsat meselesi pavyon ışıkları altında en çok inanç terler
Olm ai fotisi uygulamadan oluyor diye uygulama indirdim ama sadece yıldızlı okurlar içinmiş.. Ayşen, saf ve kırılmış hissediyor. (Bu ileti uygulamadan atıldı, evet size ne istediğim gereksiz bilgileri na böyle derim. kıps)
Bir garip "erkeklik" meselesi :)
Bu da böyle bir örnek: Random erkek kötüleyen kadın paylaşımları görüyor musunuz siz de? Peki ya onlara yorum yaparsanız ne oluyor biliyor musunuz? Ben defalarca yaşadım. Şimdi vereceğim örnekte bir de "mahalle abisi" var. Öncelikle içeriği yalnızca "yoo bence öyle değil, şöyle" şeklinde olan bir yorum yapıyorum. Sonra kadın, "ama ben şöyle erkek için dedim" gibisinden bir şey diyor. "Ben de fark etmez ki; şöyle örneği var" şeklinde yazıyorum. Ne bir küfrüm ne bir hakaretim olmasına rağmen, prenses "rahatsız oluyor"... "Ay şu kişi böyle düşünür, bu kişi böyle düşünür, size ne be!" li filan konuşuyor. Ben de diyorum ki "bu paylaşım benim yorum yapmama açık ise fikrimi belirtiyorum." Aslında"peki bence öyle değil" deyip geçse yeterli. Ama bir yandan tartışmaya çekip bir yandan da verdiğim her cevap küfürmüş gibi, "ay rahatsız oluyorum yazmayın" tarzı şeyler görüyorum. Gülüp geçerim, normalde aynen der geçerim ama bir yandan da söylediklerimin saçma olduğu hiçbir karşı argüman sunulmadan söyleniyor ve asıl "ilk" yorumum siliniyor. Bir taraftan da bizim mahalle abisi yorumlara gelip erkeklik taslıyor. "Sokarım"lı "koyarım"lı laflarıyla beraber güya 'kızı rahat bırakmamı' istiyor. Beyefendiye diyorum ki yine "engelleyebilir kendileri, problem yok" ama "bayan" (artık ona bayan diyeceğim) engellemeyip tartışmayı uzatıyor. Ben tartışırım benim için problem yok ki... Saygı çerçevesinde herkesle tartışırım ama "fikirlerini empoze etmeye çalışmak" ile filan itham ediliyorum. Ben de diyorum ki "Ee evet" zaten empoze etmeye çalışmak için konuşuyor bütün insanlar. Bu arada Mahalle abisi @Urazzq isimli kişinin bana karşı küfürlü, tehditli yorumları sürüyor. Konuyu anladınız. Buradan sonrası iki bomba haber: 1) Bayan kişisine diyorum ki "bak adam nasıl konuşuyor" ne dese
1K
Sana gül bahçesi vaadettim Gül sevmiyormuşsun Hayırlı Perşembeler sayın izleyici Bazı soğuk günlerin yumuşak karnına geri girmek isteğimiz şu yaz sıcağında yine bazı çözüm süreçleri yaşanıyor ve sanırım tek taraflı çözül(e)miyor İmla işareti de eklemiyorum ki iyice kafan karışsın sayın izleyici Gizli gizli sevişilen çilek marka genç odalarında çözüm süreci tadında kan ter gözyaşı acemilikler yaşanıyor Yine kim kimi düdüklüyor anlayamıyoruz İmla işaretlerinin de canı cehenneme Biz bu ülke ve dahi imla işaretleri için bazı nafile mücadeleler verdik ama herhangi bir orgazm ile sonuçlanmadı Erken boşalan çözüm süreçleri yaşandı Sana gül bahçesi vaadettim Amk gidip laleleri düdükledin Eyyyyy sayın izleyen Folk song from Konya Menfi girişimler müspet sonuçlar vermiyor Sen de daha oku Ne yazdı diye Yok bi şey Yeşil olur gemilerin direği Kıps