Bazen yolumuzu şaşırırız.
Sanki hiç bizim olmamış bir şeyi kaybetmiş gibi,
ısrarla ararız
Bazen vazgeçeriz aramaktan,
çünkü neyi aradığımızı bile bilmeyiz aslında.
Ama bazen inatla ederiz,
öyle bir inat ki,
bedenimizden, ruhumuzdan, kendimizden eksilterek ararız.
Sırf bulalım diye.
Ama içimizde bir yer vardır,
sessiz, karanlık ve biraz kırgın,
orada bir şey eksiktir ama adı yoktur.
Dışarı bakarız,
insanlara, şehirlere, yüzlere, aşklara
Ama bulamayız.
Çünkü aradığımız şey,
dışarıda değildir belki de.
Aşk da böyledir bazen.
Bir zamanlar içimizi yakan o şey,
bir gün gelir,
sadece bir hatıraya dönüşür.
Ve fark edersin;
artık eskisi gibi aramıyorsundur.
Kaybolsa da,