Osman Işık

Babamın ölümüyle tek bir dünyanın değil, birkaç dünyanın yok olduğunu biliyorum.
Sayfa 181·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölüm
“Söyledim ya, kedinin mama kabı bakımsızdı.” Elbette, ölüm böyle de görünebilir.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Evsiz yaşayamayan sadece insanlar değildir, evler de insanları olmadan yaşayamaz.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Kelimelerde savurgan olduğu söylenemez. Unutmuşum oraya, ilk satıra, çocuğunun ölümünü kaydettiği yere iki kelime eklemiş: “canım evladım”, üstünden iki kez geçilmiş, yazının mavisi daha koyu. Kişisel olanı içine atmaya alışmış biri için bu iki kelime gerçek bir itiraf, Homeros’un ilham perisine layık bir kederin beyanıdır.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Ölüm
Elimizde en azından, anne babamızın ölümünü yalnızca bir kez yaşadığımıza dair tesellimiz kalıyor. Kendi ölümümüzden söz etmeye bile gerek yok. Onu bir kez bile yaşamayacağız.
Sayfa 27·Kitabı okudu