ya ben bu kitabı çok büyük beklentilerle okudum, uzun zamandır okumak istediğim ve elime geçmeyen bir kitaptı açıkçası ancak beklentilerim çok fazla olduğu için mi bilmiyorum ama okurken hem sıkıldım hem de çok uzun olduğu için oku oku bitmedi... kızın hiçbir probleminin sebebine odaklanmadı o kadar yazar, ki kız kendini biraz iyi hissettikten sonra yazarın yazdığı tek sey erkekler olmus...ki ben ölen arkadaşı luisanın daha ilginc bir hikayeye sahip olduğunu dusunuyorum onu okumayı tercih ederdim. bu kadar ağır bir kitabı illness ve recovery olarak ikiye ayırabilirdi bence yazar çünkü 500 sayfa olarak okumak için fazla ağır bir kitap... resmen oku oku bitmedi
+ Belli. Bir kişi.
- Fakat o adamı şikayet edemiyoruz.
+ Adamın muazzam bir gücü var. Karşı konulamaz bir güç. Bu kızın ailesi de o adamın etkisi altındaydılar. Şimdi de öyleler. O adamın emirlerine harfiyen uyuyorlar. Kişiliksiz, karar verme yetisinden yoksun insanlar. Onlar için, o adamın söyledikleri mutlak gerçek.