Hani derler ya, yaşamak ve görmek gerek, bu zamana bağlı bir sorundur ve bazı şeyleri görmek nasip olmazsa eğer, bu sadece yeterince yaşamadığımızdan olacaktır.
Bazı şeyleri
Bazı insanlara
Hiçbir zaman anlatamayacaksın.
Boş yere yorma kendini.
Bırak insanlar inandıklarıyla
Sen ise;
Onların asla anlamayacakları
Doğrularınla yaşa...