Felsefenin de aynen dinler gibi ölüme ihtiyacı olduğu için , eğer felsefe yapıyorsak, bu öleceğimizi bildiğimizdendir, montaigne bey demiştir ya, felsefe yapmak, ölmeyi öğrenmektir.
Hükümetten birileri bizleri, mutlu son yuvalarının çalışanlarını, yöneticilerini ve girişmcilerini düşünmeli, kollarımızda derman kalmadığında bakımımızın yapılamayacağı gerçeği, bir kader gibi karşımızda duruyor, bir zamanlar bize ait olan bu sisteme dahi sahip olamıyoruz artık, en azından yıllar boyunca verdiğimiz emeklere saygı duyulmalıydı.