Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?
AZ ÖNCE BİR OKUR KİSVESİ ADI ALTINDA SİBER ZORBA GÖNDERİ PAYLAŞMAK İÇİN TEHLİKELİ SAATLER DEĞİL Mİ? YAZMIŞ BURASI BİR OKUR PLATFORMU BUNDAN SONRA BU TARZ MESAJ ATAN HERKESİ BURADA BİZZAT İFŞALAYIP BİLDİRECEĞİM, İYİ GECELER