Seval

Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?
1000Kitap
Esra isimli okura yanıt verildi
Seval
Esra hanım ne kadar ince ve naif bir hanımefendisiniz inanın bir nebze de olsa içimi ferahlattı bu güzel cümleleriniz, bu durum beni öylesine sarstı ki, tutuldum kaldım öylece, artık bende sayenizde yalnız olmadığımı biliyorum 🙏🏼💜
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?
1000Kitap
Esra isimli okura yanıt verildi
Seval
Ah Esra hanım ne güzel yazmışsınız öyle evet gerçekten artık anlamlandıramıyorum yalan söylemediğim bir konu da bu konu çok basit ve düz bir konu bu konuda yalancı yaftalaması yedim ve istese canımı vereceğim bir insandan, o kadar sıkkın o kadar bunalmışım ki, teşekkür ederim iyi ki varsınız 🙏🏼
AZ ÖNCE BİR OKUR KİSVESİ ADI ALTINDA SİBER ZORBA GÖNDERİ PAYLAŞMAK İÇİN TEHLİKELİ SAATLER DEĞİL Mİ? YAZMIŞ BURASI BİR OKUR PLATFORMU BUNDAN SONRA BU TARZ MESAJ ATAN HERKESİ BURADA BİZZAT İFŞALAYIP BİLDİRECEĞİM, İYİ GECELER
1000Kitap
✯☭✯✧ Che ✧✯☭✯ isimli okura yanıt verildi
Seval
Bir burası kalmıştı girmedikleri 1 yıl önce bizzat şikayetçi olduklarım bile var yapıp yapıp kaçabileceklerini düşünüyorlar