•.Esra.•

•.Esra.•
@kitabookya
Kitap hesabım: instagram.com/kitabookya
"asla hiçbir şey yapmadığım zamanlardaki kadar etkin olmadım, asla tek başıma kaldığım zamanlardaki kadar az yalnızlık hissetmedim"
Reklam
Ancak Tanrı isterse kurtuluruz! İnsanlardan bekleyeceğimiz bir şey kalmadı artık.

•.Esra.•

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
57 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2025 23:00
·
2025 4. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 6,8bin okunma
çok yorgunum, ama yine de beklediğim bir şey var, sanki insanın beklediği güzel bir şeyleri düşündüğü için uykusunun gelmesine rağmen uyuyamaması gibi...
Ah, yalanlar bitmiyor! Hep yalan söylemek, bu gizli kapaklı davranışlarla ruhu hep alçaltmak...
Reklam