Haritada alt ve üst İstanbul'u üst üste koysak hiçbir farklılık görmezdiniz.Çizgiler bire bir uyuşurdu belki ama gerçeklik tam anlamıyla bambaşkaydı.Dünya belki de aynı şekilde var olmuştu fakat her şey nasıl oluyorsa farklı ilerlemiş ve dünyalar birbirinden tamamen farklılaşmıştı.