Bu kitapta neler var? Dostluk, aile bağları, doğaya saygı, toprağa saygı,insana saygı, vefa, birlik, dayanışma.. Yani insanı insan yapacak her özellik.. Çocuk kitabı gibi görünse de aslında bağlarımızın yeniden hatırlanması için büyüklerin de okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Aile bağlarının yıprandığı, doğaya ve insana saygının kalmadığı bir dünyada içimizi yeniden ısıtmaya yarayacak bir şeylere, bir kitaba ihtiyaç var. Bu kitabı önce kendimiz sonra da çocuklarımızın, öğrencilerimizin okumasını tavsiye ediyor ve öneriyorum.
Kitapla kalın..