Kitabımız içinde 11 hikaye barındırıyor. Bu 11 hikayede farklı insanların hayatlarına dokunma şansı veriyor. Ben içlerinde en çok Evlat, Yalnız kadın ve Olduğum Gibi Sev hikayelerini beğendim. Hepsi birbirinden değerliydi lakin bu 3 hikaye beni çokça etkiledi diyebilirim.
Yazarımızın ilk kitabı olmasına rağmen ben gerçekten hikayeleri sevdim. Hatta baya akıcı bir kalemi olduğunu da düşünüyorum. Normalde kitabı yolda okumayı planlıyordum. Malum yol uzun olacak. (Bir tatil kaçamağı) Ama 1-2 sayfasına bakayım derken bir baktım ki gün aydınlanmış, kitap bitmiş.
Gerçekten sevda, hüzün, mutluluk, yalnızlık, huzur, huzursuzluk, umut,iyilik, dostluk, ihanet, acı... Birçok duygu bir arada toplanmıştı. Emin olun her duyguyu ayrı ayrı hissetmenizi sağlayacak bir kitaptı. Umarım en kısa zamanda yazarımızın yeni kitabıyla tanışma fırsatımız olur...