Selam #bedençalanlar ismi ile ilk anda aklımı çeken bir kitap oldu. Hele de kapakta "Pan'ın Labirenti yönetmeninden fantastik bir gerilim romanı "yazdığını görünce " tamam bu kitabı okumalıyım " dedim . Burada beni etkileyin Pan'ın Labirenti kısmı değil fantastik gerilim kısmı oldu
FBI saha ajanı Odessa bir olay yerinde iken ortağını vurmak zorunda kalır. Orada yaşadıklarını ve gördüklerini kimseye izah edemez. Anlattıklarına FBI inamaz ve hakkında soruşturma başlatır, saha görevinden alınır. Ona verilen oyalama görevi emekli bir ajanın masasını boşaltıp eşyalarını hastanede olan sahibine götürmektir. Hastanede eski ajan Solomon ile tanışır ve hayatı farklı bir yöne savrulmaya başlar bu noktadan sonra. Başından geçenleri , gariplikleri duyan Solomon onu Blackwood'a yönlendirir...
Bir posta kutusu , bir mektup... Blackwood'a ulaşmanın tek yoludur. Peki bu garip Blackwood da kimdir???
Normal , sıradan insanlar neden aniden saldırganlaşıp insanları öldürmeye ve bir kaos yaratmaya başlarlar?
Saldırganlar öldürülünce vücutlarından çıkan , belli belirsiz görünen, sis gibi şey de nedir??
Üç farklı zamanda ilerleyerek olayların bugünü, geçmişini ve başlangıcını anlatıyor yazarlar.
İlk yarıda biraz yavaş tempoda ilerleyen kitap sonuna doğru hızını arttırıyor ve heyecanla okutuyor.
Farklı bir kitaptı . Beklentisiz okursanız seversiniz. Kitabı okurken gerilim, korku hissetmedim ben, bunu da dipnot olarak düşeyim.