Yüz yaşına da gelse hayata tutunmak için bir nedeni ve umudu olmalı insanın.
Sayfa 242 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
Fikirlerinden dolayı insanlar eziyet görüyorlardı, bedenlerimiz onlarındı; ama hayallerimizi asla hapsedemediler.
Sayfa 23·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünmeden öğrenmek sadece yararsızdır ama öğrenmeden düşünmek tehlikelidir.
Sayfa 26 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili , biz kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz, acısını acımız yaptık çünkü. Dünyanın öbür ucundaki bir insanın gözyaşı bile içimizi parçaladı. Kedilere ağladık, kuşların yasını tuttuk. Yüreğimizin zayıflığı kimi zaman hayat karşısında bizi zayıf yaptı. Aslında ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili... Ne güzel şeydir bilmediğin birinin derdine üzülebilmek ve çare aramak. Ben bütün hayatımda hep üzüldüm, hep yandım. Yaşamak ne güzel be sevgili... Sevinerek, severek, sevilerek, düşünerek... Ve o vazgeçilmez sancılarını duyarak hayattın...
Sayfa 60 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Birimiz umutları yeşermiş ilkbaharı diğerimiz yaprakları dökülen ağaç misali sonbaharı yaşayan iki suskun kardeşiz.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Her şey bir şeydir hatta tezek ve insan dışkısı bile; ama cahillik ve bilmezlik hiç birşeydir...
Sayfa 215 - Sel Yayınları·Kitabı okudu