Hahahaha gerçekten de ilk başta çocuk kitabı okuyacağımı zannettim ama okuduktan sonra yazarın gizli gizli mesajlarını gördükçe yüzümdeki tebessüm hiç gitmedi . Yazarı canı gönülden kutluyorum böyle eleştirel yaklaşım çok iyi olmuş kesinlikle okuyun derim hem eğlenceli hem gizli mesajlar barındırıyor. Aytekin Gürler