Çocuklar için öneri istediklerinde aklıma ilk gelen, en sevdiğim çocuk kitabı kendisi. Yalın bir hikaye dili kullanılmış ve kısacık bir kitap, 2 yaştan itibaren çocuklara okunabilir-öncesinde de kitap okunmuşsa 2 yaş uygundur ancak henüz kitap okuma alışkanlığı edinme sürecindeyseniz ve yırtma/koparma eylemlerinin görülme ihtimali varsa daha kalın sayfalı kitaplar daha iyi olabilir :)- Arkadaşlık kavramı hayvan kahramanlar üzerinden ele alınmış, yardım etme ve problem çözme konuları işlenmiş. Son olarak çizimleri tam kararında ve incelenirken fazlasıyla eğlenilebilir. Daha önce görmediği hayvanlar hakkında konuşabilir, bu hayvanlarla ilgili araştırmalar yapabilirsiniz.
Genel not: Kitapları çocuğunuzla/kardeşinizle/yeğeninizle/torununuzla... "birlikte" okumanız şiddetli tavsiyemdir! :)))