Yani tamam Stalker,takıntılı karakter kitaplarını okumayı severim ama bir kırmızı çizgi var o olunca kitabı bırakıyorum. Maalesef kitap sonuna kadar bunu göremedim daha önce öğrenmiş olsaydım direkt bırakırdım ki devam kitabını okumayı asla düşünmüyorum. Yani BDSM seven iki karakter karanlık tarafları var asla beyaz değiller ama kadının öğrendiği şey fazlaydı ve onunla birlikte öğrenmiş olmak da can sıkıcı. Devam kitaplarını okumayı asla düşünmüyorum muhtemelen yazarını da okumam.