Dark Wild Night - Lev Livet Grib Chancen (Wild Seasons Serisi 3)

Okunma
ISBN:
9788763856331
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Dark Wild Night (Wild Seasons #3)
Dil:
Danish
Ülke:
Denmark
Yayınevi:
Rosinante & Co
Det er sker i Las Vegas, bliver i Vegas. Men det, der ikke skete i Vegas, ser ud til at forfølge dem. Tredje bind i Christinas sexede Wild Season-serie har vennerne Lola og Oliver i hovedrollerne.

Parret var enige om, at det var smart af dem ikke at fuldbyrde deres alkoholomtågede Las Vegas-bryllup. Havde de dobblet den fejltagelse, ville deres 'vi-er-bare-venner'-forhold have taget alvorligt skade ... Eller det er den officielle version. I virkeligheden har Lola siden dag et været vild med Oliver. Og Oliver på sin side nyder, når Lola er omkring ham Så hvorfor skulle de ødelægge et godt venskab? Af og til ser man ikke, at det, der ligger lige foran næsen på en, er det rigtige. Og en mørk, vild nat i Vegas behøver ikke være slutningen ... den kan være begyndelsen på et vidunderligt nyt liv.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Kitaba henüz alıntı eklenmedi.

Kitabın basım bilgileri

ISBN:
9788763856331
Kitabın türü:
Orijinal adı:
Dark Wild Night (Wild Seasons #3)
Dil:
Danish