Daha lise sıralarındayken solcu olmuştu.Oysa ülkücülük revaçtaydı. Aslında hep çevresindeki insanlardan farklı olmuştu: Arkadaşları Fener'liyken, o Beşiktaş'lıydı;herkes futbolcu olma hayalleri kurarken,o topa ayağını bile sürmez,ama mahalle takımı kurulmasına ön ayak olurdu;çoğu yerli avantür filmlere hastayken, o yabancı kovboy filmleri için ölüyordu...
Bir an önce bu kalabalığın dışına çıkmak, bu gerçekte amaçsız hareketin bir parçası olmaktan kurtulmak gerek.Onların gitmediği bir yöne doğru gitmeli, kalabalıktan uzaklaşmalı.Ama yok, her yer kalabalık tarafından kuşatılmış, işgal edilmiş.