Bu insanlar başkalarını düzeltmeyi meslek haline getirerek onları cezalandırmak,doğru yola getirmek isterken kendileri doğruluktan ayrılıp kötü oluyorlar,üstelik işkence ettikleri bu insanları da kötüleştiriyorlardı.
"Bir şey yapmak istersek ,ilk şart,kendimizi hayale kaptırmaktan çok , gerçekleri olduğu gibi görmemizdir.Halk için elimizden geleni yapmalıyız,karşılığında da hiç bir şey beklememeliyiz.