Bazı cümleleri okuyunca, hiç bir şey yazmak istemiyorum.
. Öldüğünde güven bana, geride bırakılması en zor kişi sensin. .
"Mahkûm"
. Bir gerçeği bilmemek için gereken enerji çok yorucu. . . .
Reklam
"Gerçekten bir melek olmak mı istiyorsun, ha?" diye soruyorum. "Sadece ölmek istiyorum. Her şeyin yerinde ve ıstırapsız olmasını. İlelebet!"
Sonra bu kız niye yeraltını seviyor, cümleye bak ya..
Zihnimin gri iç organları, her şeyi göze aldığım bir plan gibi kusuyor.
"Dünya bütün düzenbazlığa, tekdüzeliğe ve hayal kırıklıklarına rağmen gene de güzel"
Katılmıyorum. Ölüm her şeyin sonudur..
Ölümle dehşet son bulmaz. Ölümün ötesinde ölümler vardır. İster hoşlanın ister hoşlanmayın ölüm hiçbir şeyin sonu değildir.
Reklam
Reklam