Duruşma

Franz Kafka
Cinleri başına çıkıyormuş. Cinlerini sevsinler.
Her şeyi anlamak zorunda da değiliz ya, değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bakın nasıl anlaşabiliyor insan isteyince!
Öf bıktım be!.. Bıktım her gün, her gün aynı şeyleri yapmaktan...
İnsan dikine gidecekse, bence işin başında gitmeli.
Ah bu sonbahar! Berbat mevsimdir.