Neden rüya görürüz ki? Üçte biri uykuyla geçen bir hayat ne demeye tasarlanmıştır? Kendi aklımdan çıkmışa hiç benzemeyen gizemli ve tuhaf sahneler, sürekli gördüğüm o kişi, ömrümde hiç gitmediğim yerler… Dün gece rüyamda gördüklerim, sadece bilinçaltımın yarattığı fantezilerden mi ibarettir?
"Sizleri tutsak eden şey ister mekan ister zaman isterse benimki gibi bedensel bir kusur olsun...Her ne ise lütfen o şeye asla odaklanmayın!Yaşadığınız sürece sizleri özgür kılabilen herhangi bir şeyi arayıp bulmaya odaklanın!
-Nine! Sanırım bu bir rüya. Sen artık yoksun, öyle değil mi?
-Neden yokmuşum? Gördüğün gibi șimdi birlikteyiz iște.
Her șey insanın bakış açısına bağlıdır, öyle değil mi?
Adamın gözleri kızardı...