Yazım hatalarını anlayabilecekseniz buyrun okuyun. 3 gündür okumaya çalıştığım fakat hiçbir şekilde anlamadığım bi kitapti. Çok fazla kişi, çok fazla gereksiz sözcük kullanımı oldugu için fazlasıyla sıktı.
Eliniz de başka kitap yoksa ve sıkıldıysanız okumanız gereken bir kitap. Kitaptan çok iyi bir kurgu bekliyorsanız okuduğunuz da pişman olursunuz. Merakımdan iki günde bitirdiğim ama aynı zaman da okurken sıkan kitap.