“Ve biliyorum azınsanmayacak kadar
Acıyor ruhun…”
Diyor kitabında Besna AciEva Birbirinden güzel şiirlerden oluşan duygu ve düşünceler denizinde kaybolacağınız güzel bir şiir kitabı. Herkesin kendinden bir parça bulabileceği duygularına tercüman olacak mısraların bulunduğunu düşündüğüm bir eser.
Çok severek okudum. Herkese naçizane tavsiye ederim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.
Yayın hayatınızda başarılarınızın devamını dilerim. Besna Aci
Arka Kapaktan Alıntı:
…
Birbirimizden
kaçıyoruz Eva …
Kaçıyoruz ağrıdığımız
yerden
Sarıldığımız birinden
Öptüğümüz tenten
Vurulduğumuz yerden….
Belki de güzelliği
ölüme bağışlıyoruz
Sonsuz kedere
sunuyoruz…
Kaçıyoruz evlerden
Mavilikten
Kadife bir sesten
Aşktan sevgiden
Sokak dili edebi dile çok iyi aktarılmış bir kitap. Başarınız devamlı olsun... Renksiz; atıl ,pozisyondaki kelimelere güçlü imgeleri giydirme becerisine sahiptir yazarın kalemi...
Şiir, insan kendini bulunca güzeldir. En sevdiğim iki şair Ümit Yaşar Oğuzcan ve Cemal Süreya sanki beraber kafa kafaya vermiş ve bu şiir kitabını yazmışlar. Özdemir Asaf ta küçük bir nefes üflemiş gibi. Duygularımın tercümanı olmuş, bambaşka bir coğrafyada. Bir polisiyesi kitabı nasıl bitirmeden elinizden bırakmayız ya, aynı şey oldu bende. Emeğine yüreğine sağlık genç şairin. Ve şimdi ikinci kitabını okurken verdiğim arada yazıyorum bu kelimeleri.