Fazla Şaapma

·
Okunma
·
Beğeni
·
434
Gösterim
Adı:
Fazla Şaapma
Baskı tarihi:
Ağustos 2016
Sayfa sayısı:
199
Format:
Karton kapak
ISBN:
9789751037268
Kitabın türü:
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
İnkılap Kitabevi
#fazlasaapma

O dükkâna ne açılsa tutmadı cümlesindeki “dükkân” gibi bir insanım. Alışmakla kabullenmek arasındaki o ince çizgide çömelmiş bir halde… Bazen kendimi aşure götürdüğüm komşularımızın kaçının kâseyi geri getirdiğini sayarken falan buluyorum. Öyle bir testosteron saçmalaması bendeki. Kâse demişken, Melahat Abla hiç geri getirmiyor kâselerimizi! Geçen gün irmik helvası götürdüğüm kâseyle bize sütlaç getirip kâseyi geri istedi. İki saat anlattım, bir kâse hakkında ne kadar uzun konuşulabilirse o kadar uzun konuştum. Ama kâseyi kurtaramadım, Melahat yine kazandı.

Neymiş efendim; iyi şeyler düşünelim ki iyi şeyler olsunmuş, hayır abicim; önce iyi şeyler olsun, sonra iyi düşünelim.

Bu arada edebiyat dünyasına yeni bir soluk getirmekten ziyade edebiyat dünyasına tavla, okey takımı, oyun konsolu, disko topu gibi şeyler getirme peşindeyim. Arz ederim.
199 syf.
Dediklerine göre zaman kaybı olarak görünen kitaplar arasındaymış.Şimdilik olumlu yada olumsuz bir yorum yapamam malesef :/
Okuyup görücez :)
199 syf.
·2 günde·Beğendi·9/10
"Her şey bir nedenle olur, olmuyorsa onun da bir nedeni vardır."


O yüzden fazla şaapmamak lazım ...


Çerez gibi bu kitap. Hani ciddi anlamda sıkıldığınız bir anda okunacak cinsten. Öğretmen çocuğu Ömür :) yazık oynamayın duygularıyla. Yosma Berrak kaydırdı Adamın hayatını. Ama şimdi Ömür de az abdestsiz değil hani dokunduğu dal kuruyor resmen :)) Neyse işte alın okuyuun ama fazlaa şaapmayıın :))
Markette promosyon için bir araya getirilmiş alakasız çiftler gibiyiz. Sanki ben yoğurdum sen bulaşık teli, yine de yok gideri.
Şu bir gerçek ki hayat bildiği yere götürüyor seni. Hep çok mutlu olmanın peşindeyiz, ama istikrarlı mutluluk diye bir şey yok. İyi günler ve kötü günler var. Her hayal de kutsal değil öyle. Kötü hayaller de kurabiliyor insan. Bazen ne boktan bir hayalin peşinde koştuğunu anlıyorsun mesela. Herseyin en güzelini yapmak zorunda da değilsin. Kusursuz olucam kaygısıyla yaşamamak çok rahatlatıcı, tavsiye ederim.
''Sevdiklerimiz muhteşem hatalar yaparlar ve biz onları affederiz.Çünkü neden? Valla öyle derin cümleler kurmayacağım. Çünkü malız biz. Bu kadar.''
Ömür Özdemir
Sayfa 101 - İnkılâp
“Hoşgeldin, hoşgeldin ne getirdin?”
Ne diyo lan bu doktor? Ne getirecektim?
“Hoş bulduk, hoş bulduk. Ne getirdin derken?”
Yüzümde dünyanın en yapmacık gülümsemesi.
“Promosyon olarak ne getirdin yani arkadaşım? Kalem, defter, başka bi şey?”
Noel babayım ya amına kodumun yerinde. Ne getirdinmiş. İnsan bi hal hatır sorar önce sokuk.

Kitabın basım bilgileri

Adı:
Fazla Şaapma
Baskı tarihi:
Ağustos 2016
Sayfa sayısı:
199
Format:
Karton kapak
ISBN:
9789751037268
Kitabın türü:
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
İnkılap Kitabevi
#fazlasaapma

O dükkâna ne açılsa tutmadı cümlesindeki “dükkân” gibi bir insanım. Alışmakla kabullenmek arasındaki o ince çizgide çömelmiş bir halde… Bazen kendimi aşure götürdüğüm komşularımızın kaçının kâseyi geri getirdiğini sayarken falan buluyorum. Öyle bir testosteron saçmalaması bendeki. Kâse demişken, Melahat Abla hiç geri getirmiyor kâselerimizi! Geçen gün irmik helvası götürdüğüm kâseyle bize sütlaç getirip kâseyi geri istedi. İki saat anlattım, bir kâse hakkında ne kadar uzun konuşulabilirse o kadar uzun konuştum. Ama kâseyi kurtaramadım, Melahat yine kazandı.

Neymiş efendim; iyi şeyler düşünelim ki iyi şeyler olsunmuş, hayır abicim; önce iyi şeyler olsun, sonra iyi düşünelim.

Bu arada edebiyat dünyasına yeni bir soluk getirmekten ziyade edebiyat dünyasına tavla, okey takımı, oyun konsolu, disko topu gibi şeyler getirme peşindeyim. Arz ederim.

Kitabı okuyanlar 24 okur

  • Selda peker
  • Büşra Çakır
  • Psikolog bey
  • Sena Değirmenci
  • ALEV
  • *Ęsra*
  • Smily
  • Bahar
  • Filozofa
  • Raika Altay

Kitap istatistikleri

Okur puanlamaları

10
%25 (3)
9
%16.7 (2)
8
%8.3 (1)
7
%0
6
%16.7 (2)
5
%8.3 (1)
4
%8.3 (1)
3
%0
2
%16.7 (2)
1
%0