Kitabı okudum hatta defalarca okudum fillerle ilgili çok güzel bilgiler öğrendim kitabı sizde okuyun bence tavsiye ederim filler pek ilgimi çekmezdi ama bu kitabı okuduktan sonra filleri daha çok sevdim
Kitap çok güzel olmuş O yüzden 10/10 verdim.En az 10 kez okudum .Kitaplar bilgilendirici olmalı çünkü diğer kitaplar sadece eğlendiriyor. Ama ben demiyorum diğer kitaplar kötü diye.