Henüz kitabı çıkmamışken, dergilerde şiirlerini okurken "çok iyi, hepiniz göreceksiniz" diyordum. İyı şairlerin kitapları çıkmadan onları keşfedip takip etmek beni aşırı mutlu ediyor. Sanki ben yetiştirmişim gibi :) ibrahim Daş gibi şiir yazmaya çalışanların bir çoğu taklit engeline takılır. Özgün görünmek çok zor bu tür şiir yazarken. Ne demek istediğimi okuyanlar anlasın. Her şeyi söyleyince heyacanı kaçıyor.
Hadi bir ipucu daha vereyim, Süleyman Çobanoğlu da aynı başarıyı yıllar önce edinmiştir. Yunus gibi yazarken asla Yunus'a benzemeyerek... Ne diyorduk, İbrahim Daş... gidin okuyun her şeyi devletten beklemeyin :)