“Piştî vê êdî ji te nexwazim
ne xatirxwestinekê, ne peyamekê, ne nîşaneyekê
di riya xwe de herim û rê li ber te vekim
ji ber ku êdî tu ne ew î, tu ne ew î. “
---Bundan sonra artık seni istemiyorum
bir veda değil, bir mesaj değil, bir işaret değil
yolunuza devam edin ve önünüzden yolu açın
çünkü şimdi sen o değilsin, sen o değilsin.”:::!!!
“îşev guhdariya çîroka dilê min dikî
sibê weke çîrokê min ji bîr dikî.”
———Bu gece yüreğimin hikayesini dinliyorsun.
Yarın ise beni hikayem gibi unutuyorsun.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“işev ez ji xewa xweş direvim
li ser te xeyalkirin xweştire ji xewê.”…!!!
—Bu gece tatlı uykudan kaçıyorum. Seni hayal etmek o tatlı uykudan daha güzeldi.