-Bana mı seslendin, özür dilerim.
-Evet, beni duyuyor musun?
-Duymadım. Çünkü seninle beraber hayal âleminde yedim.
-Allah, Allah, gerçekler buradayken, hayalleriyle uğraşılır mı?
-Ahmet Hikmek Müftüoğlu'nun "Çağlayanlarını" okuduğumda: "Bana en yakın insana, en uzak yıldız kadar yakınım," uzun uzun düşündüm. Doğru söylemiş diye düşünüyorum.
-Seni bu düşünceye yönelten şey ne?
-Bunu ifade edemeyeceğim.