“Bazen başlaman gerekir her şeye yeniden; geç kalmadan, ölüm gelmeden ve korkusu sarmadan bedenini, geç kalmamak gerekir bazen birine ya da kendine ama en çok kendine.”
Bir kelebek olsaydım, günün sonunda öleceğimi bilseydim, mutsuz ve umutsuz mu yaşardım yoksa anı yaşayıp mutlu olmak ve özgürce gökyüzüne uçmak mı isterdim?